Friendship

Eilen hoidettuani pari juttua keskustassa, hyppäsin bussin äitini luo viemään pari juttua ja samalla ajattelin itkeä siskolleni ottamaan kuvia minusta xD! Bussissa sain yhtäkkiä puhelun yheltä parhaimmalta ystävältäni joka tarvitsi apuani sillä hän ei voinut oikein hyvin, joten jäin pois ekasta bussista ja otin toisen bussin hänen luo auttaa häntä vahtii kummilapsiani sillä aikaa kun hän lepää hetken rauhassa.

Katsoimme hetken lasten kanssa pikku kakkosta jonka jälkeen suostutelin heidät ulos leikkimään. Menimme keinumaan vanhimman lapsen kanssa ja siinä samalla keskustelimme niitä näitä ja hän innoissaan kertoi heidän edellisen päivän linnanmäki reissusta <3 keskustelutuokiomme aikana nuorin lapsi pelasi jalkapalloa yksikseen pihalla. Juttutuokion jälkeen  ehdotin lapsille jos ottaisin heistä kuvia, he innoistuivat ja heti alkoivat poseerata minulle :D heistä olisi malliainesta<3

Päivä oli aivan ihana! Pelasimme lasten kanssa polttopalloa ja voin sanoa, että pojalla on hyvä potku sillä usean otteeseen meinas pallo osua muhun :D polttopallon lisäksi pelasin kummipoikani kanssa jalkapalloa yhdessä ja ehdin jopa laittaa kummitytölle kynsilakka! Hyvä minä! Oli ihana viettää aikaa kummilasteni kanssa vaikka olikin vähän huonoissa merkeissä :/
2.6. kukka

Lähdin ystävältäni luota ennen lasten nukkumanmenoaika käymään äkkiä äidillä, ehdin ottaa pari hyvää otosta äidin luota ja sitten olikin aika lähteä kotiin.

2.8.malmi9

2.8.malmi6

Olen lähes koko kesän pukenut päälleni viime vuoden syksyllä Gina Tricosta ostamani tekomokka hapsu takkia, sen alle puen aina jotain rentoa kuten nyt yli 6 vuotta vanhat boyfriend farkut ja kiva perus musta toppi.

2.8.malmi4

2.8.malmi2

Olen tämän kesän aikana käyttänyt todella paljon choker kaulakoruja joita olen ostanut joko Bikbokista, Gina Tricosta tai H&M:sta, pidän erityisen paljon narumaisista choker kaulakoruista joita näkyy aika paljon kaulassani, jostain syystä olen niihin todella paljon kiintynyt ja tykkään kun sitä lisään hapsu takkini kanssa saan sellaisen rennon hippi/boheemin lopputuloksen.

2.8.malmi1

2.8.malmi8

Palataanpas takaisin ystävääni, olen todella iloinen että hän soitti minulle kun hän tarvitsi minua ja eniten olen iloinen siitä että olin vapaalla kun hän soitti ja vastasin heti puhelimeen! Ystäväni ovat minulle todella tärkeitä ja minusta on ihana olla heidän tukena kun he tarvitsevat minua. En tiedä itse missä olisin ilman heitä joten minulle on todella tärkeätä olla heidän tukena kun he minua tarvitsevat.
Plus hyviä ystäviä on nykyisin vaikea löyttää joten koitetaan pitää kiinni heistä joita meillä nyt on<3


10 kommenttia

  1. Vaikutat kyllä ihan mahtavalta ystävältä tän postauksen perusteella :) Tuli itsellekin jotenkin tosi hyvä mieli, kun luin miten olit heti valmis lähtemään auttamaan ystävääsi<3 Oon myös täysin samaa mieltä siitä, että hyvistä ystävistä todella kannattaa pitää kiinni!

    Ai vitsit toi sun tyyli on kyllä upea! Pitäisi varmaan itsekin joskus kokeilla jotain tollasta selkeesti vähän boheemia asua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda :) jotenkin tuntuu, että nykyisin niin vaikea löyttää ystäviä jotka jättävät mitä sitten ovatkaan tekemässä ja lähtevät auttamaan ystäviä siksi haluan aina tukea ystäviäni niin paljon kuin vain pystyn <3

      Hei kokeile ihmeessä! Tiedän, että tämä tyyli näytäisi todella hyvältä päälläsi!

      Poista
  2. Oot vaan niin ihana ystävä, ei voi muuta sanoa ja onneksi olet mun elämässä <3 Ja hei, olipa kivoja kuvia! Tiedätkö muuten mitä, oon miettinyt tuollaista kaulakorua,mutta en osaa sanoa sopiiko se mulle? Tulee jotenkin mieleen koiran kaulapanta hahah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakas oot hauska <3 hahahhaha mä mietin samaa alussa, mut kannattaa kokeilla voi olla et sopii sulle!

      Poista
  3. Samaa mieltä kuin Linda! <3 Ihanaa, että olit heti valmis auttamaan ystävääsi! Ja tuo sun asu on todella kiva, juuri sopivan rento :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina <3 koitan pitää kiinni niistä hyvistä joita mulla on sillä sellaisia ystäviä harvemmin enään löydä :)

      Poista
  4. Oot kyllä niin hurjan kaunis! Ja samaa kuin Linda, vaikutat ihan huipputyypiltä <3

    VastaaPoista
  5. Ystävät on tärkeitä ja nimenomaan tuo on ihana asia, että ystävät voivat luottaa puolin ja toisin!♡ Apua nuo sun hiukset on niin upeet, kivat kuvat myös. Tuli tosi hyvä mieli jotenkin tästä postauksesta♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih kiitos Maria <3 Koitan pitää heistä kiinni niin kauan kuin vain pystyn <3
      Kiitos, hiusten teossa meni 2pv sillä kampaaja kävi päivisin töissä.

      Poista

Kiitos kommentista!