New Make Up


En ole pitkään aikaan postanut mitään ostoksiani tänne joten halusin nyt näyttää teille pari juttua mitä tuli ostettua kesän aikana sekä äidiltä saamiani kynsilakkoja.



Ostin noin kuukausi sitten Ruotsin H&M:stä NYXin brow pomade, jota olen siitä lähtien käyttänyt päivittäin, hintalaatu suhteeltaan todella hyvä tuote, mutta Anastasia Beverly Hillsin brow pomade on mielestäni koostumukseltaan pikkaisen parempi!



Bobbi Brownin Skin Foundation Stick ostin Helsinki-Vantaan lentokentältä. Matkustan aina ilman meikkiä joten myyjän oli helppoa kokeilla meikkivoidetta kasvoillani ja samalla pääsin näkemään että onko tämä oikeasti hyvä sävy/tuote minulle. Pidin todella paljon myyjän loihtimasta "No Make Up" look lopputuloksesta joten tämä tuli mukaani kotiin. Harmittaa etten ole pääsyt käyttämään tätä oikein kunnolla sillä nyt kesän aikana olen saanut pientä päivitystä, olen nyt noin pari astetta tummempi joten ei mikään meikkivoiteistani oikein sovi minulle tällä hetkellä :( joudun varmaan odottaa joulun asti että voin taas käyttää meikkivoiteitani.



Nämä ihanat kynsilakat sain äidiltäni, lähestulkoon aina kun käyn äidillä saan jotain kivaa mukaan :) ennen vanhaan äiti toi minulle pussillisen ruokaa töihin xD välillä kun en jaksa kokata käyn äidillä hakee ruokaa tai jotain muuta kivaa xD äiti kutsuukin minua hänen bébé:ksi<3 (vauva ranskaksi) 


Hei kertokaapas minulle näin lopuksi mistä löytäisin hyvän kynsilakka brändin jonka tuotevalikoimassa on paljon erilaisia sävyjä sekä kynsilakat kuivuvat nopeasti kynsillä?


Ei kommentteja

Kiitos kommentista!