Protein Hair Treatment

Heipparalla, päätin eilen töistä tultuani kotiin tehdä itselleni hiusnaamion ku tukka alkoi tuntua vähän kuivalta :( Mulla on sellainen tukka et sitä pitää rasvata kokoajan ettei se kuivu ja ala katkeilee ja se on todella puuduttava. En muista olenko kertonut kuinka laiska osaan olla :D noh näin laiska etten jaksa yhtään hoitaa mun tukka. Olen kuitenkin nyt yrittänyt ottaa tavaksi sen, että kerran kuukaudessa koitan tehdä erilaisia hiusten syvähoito kokeiluja, se vahvistaa mun tukkaa ja  ehkä hyvällä tuurilla tämä afropehko kasvaa nopeammin.

Kuvasin teille videon kun lisäilen aineksia kulhoon ja laitan ne mun hiuksiin, toivottavasti pidätte siitä.


Hey guys, so yesterday decided after coming home from work that i'll do a hair mask cause my hair started to feel a bit dry :( I have a hair that needs to be moisturized all the time so it won't dry and keep breaking, it's very exhausting. I'm not sure if i told you guys how lazy i can be :D so lazy that i can't be bothered to do my hair. Either way i have taken a habit that at least once a month i try different deep hair treatments, it will strengthen my hair and maybe if am lucky enough this afrocushion will grow quicker.

I filmed a video for you guys, me adding ingredients into the bowl and then putting them into my hair, i hope you guys like the video.


Ps. Tätä Proteiini hoitoa aion kokeilla vielä toiste, tukka tuntuu paljon pehmeämmältä kuin mitä se oli ennen sitä ja se kiharsi mun tukka paremmin kuin viimeksi kokeilemani Proteiini hiusnaamion.  Unohdin kertoa, pidin aineet hiuksissa tunnin verran mutta varmaan 30min riittää ihan hyvin.

Onko teillä ideoita ens kerran DIY hiusnaamiolle?


Ps. This Protein Treatment i will definitely try again, my hair felt so much softer than before trying this and it got curlier than the last time i tried another Protein Hair Treatment. Uuh i almost forgot, i kept it in my hair for 1h but i think 30min is good enough.

Do you guys have more DIY hair mask/treatments ideas for next time?



6 kommenttia

  1. Wau tää oli jännä, en ookaan ikinä hiusnaamioita tehnytkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan, mulla on tietysti erilainen hiuslaatu kuin sulla ja tämä sopi mulle täydellisesti, mutta laitan tänne lisää erilaisia hiusnaamio ideoita joten stay tune!

      Poista
  2. Tällaset diy-naamio-ohjeet ovat niin hyviä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa että pidit siitä, yritän kehittää toinenkin hiusnaamio idean teille tänne :)

      Poista
  3. Kiitti vinkistä! Hyvää loppuiltaa sinne :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!